Skip to content Skip to footer

1.Anularea unei comenzi

 1.1 Vânzătorul poate anula Comanda efectuată de către Cumpărător, în urma unei notificări prealabile adresate Cumpărătorului, fără nicio obligație ulterioară a vreunei părți față de cealaltă sau fără ca vreo parte să poată să pretindă celeilalte daune-interese în următoarele cazuri:

1.1.1. neacceptarea de către banca emitenta a cardului Cumpărătorului, a tranzacției, în cazul plății online;

1.1.2.invalidarea tranzacției de către procesatorul de carduri agreat de Eden Skin Care , în cazul plății online;

1.1.3. datele furnizate de către Client/Cumpărător, pe Site sunt incomplete și/sau incorecte;

1.2. Cumpărătorul poate anula sau modifica o Comanda plasată prin contactarea în cel mult 10 ore Vânzătorul la numărul de telefon +0730 547 522 sau la adresa de email edenstoryconcept@gmail.com

2. Returul unei comenzi

2.1. Cumpărătorul are dreptul să se retragă din Contract, respectiv să returneze un Produs, în termen de 14 zile calendaristice, fără invocarea niciunui motiv și fără a suporta alte costuri decât cele de livrare. Astfel, potrivit OUG nr 34/2014, perioada de returnare a unui Produs expiră în termen de 14 zile de la de la data livrării produsului către cumpărător sau către o terță parte, alta decât a transportatorului, indicată de Cumpărător, în cazul în care produsul a fost achiziționat de pe edenskincare.ro. Retururile de produse trimise după expirarea acestui termen nu sunt acceptate.

2.2. În cazul în care Cumpărătorul decide sa se retragă din Contract, acesta va putea returna produsul prin completarea Formularului de retur afișat pe site-ul edenskincare.ro din secțiunea Contul meu -> Retururile mele.

2.3. În cazul în care Clientul/Cumpărătorul solicită retragerea din Contract în cadrul termenului legal de retragere din contract, trebuie să returneze și eventualele cadouri care au însoțit produsul respectiv. Procesul de returnare al banilor este de 14 zile de la primirea și validarea conformității produsului/produselor la depozit. Suma va fi returnata după cum urmează:

2.3.1. pentru Comenzile achitate cu card bancar -> prin restituire în contul din care a fost efectuată plata sau prin generarea unui voucher cu valoarea produsului returnat;

2.3.2. pentru Comenzile achitate cu OP/iTransfer/ -> prin virament bancar sau prin generarea unui voucher cu valoarea produsului returnat;

2.3.3. pentru Comenzile achitate ramburs -> prin restituirea contravalorii produsului în contul bancar transmis de client sau prin generarea unui voucher cu valoarea produsului returnat.

2.4. Vânzătorul va putea amâna rambursarea sumei până la primirea Produselor vândute sau până la primirea unei dovezi conform căreia acestea au fost expediate, în cazul în care nu s-a oferit să recupereze el însuși Produsele (se va lua data cea mai recenta).

2.5. Produse care nu sunt acceptate la retur:

2.5.1. Produsele care au fost desigilate după livrare/cumpărare, care nu pot fi recomercializate, care nu mai pot fi returnate din motive de igienă sau protecție a sănătății.

2.5.2. Produse care prezintă modificări fizice, lovituri, zgârieturi, șocuri mecanice etc.
Lipsa îndeplinirii condițiilor de mai sus, face ca Eden Skin Care să nu poate da curs cererii de retragere/returnare.

2.6. În cazul în care un Produs comandat de către Cumpărător, nu poate fi livrat de către Vânzător, acesta din urma va informa Clientul/Cumpărătorul asupra acestui fapt și va returna în contul Cumpărătorului contravaloarea Produsului, în termen de maxim 7 (șapte) zile lucrătoare de la data la care Vânzătorul a luat la cunoștință acest fapt sau de la data la care Cumpărătorul și-a exprimat în mod expres intenția de reziliere a Contractului.

0